MATEMÁTICAS
Repasamos a multiplicación e división pola unidade seguida de ceros. Fai na libreta o exercicio 1.
INGLÉS
1) To continue with the new contents, in Unit 2 we will learn about the FREQUENCY ADVERBS. These words indicate how many times (How often/ What frequency) we do the activities we do in a week, in a year or in our free time. Watch this video and notice that the % is very important! (Para continuar con los nuevos temas, en el tema 2 aprenderemos los Adverbios de Frecuencia. Estas palabras indican con qué frecuencia o cuántas veces hacemos nuestras actividades, ya sea por semana, por año o en nuestro tiempo libre. Mira el video y recuerda que el % es muy importante.)
2) Now watch the frequency adverbs in context, that is to say, in a story. Pay attention to the position of them in the sentence: (Ahora mira los adverbios en contexto, en una pequeña historia. Presta atención a la posición que ocupan en la oración.)
PERSON + FREQUENCY ADVERB + ANY VERB
I sometimes go cycling.
but.../pero... PERSON + VERB TO BE + FREQUENCY ADVERB
I am always very happy.
3) To finish, do page 20 (GO FURTHER BOOKLET) (Para terminar, realiza la página 20 del Booklet)
CIENCIAS NATURAIS
O APARELLO DIXESTIVO
(TEMA 6,APARTADO 3 DE NÉTEX EN EDIXGAL)
- Visualiza o seguinte vídeo sobre o aparello dixestivo.
- Fai un debuxo do aparello dixestivo na libreta e coloca as súas partes.
- Despois, escribe a modo de esquema como funciona o aparello dixestivo:
1º A dixestión comeza na boca onde se trituran os alimentos...
2º O bolo alimenticio baixa polo esófago ata chegar ao
estómago.
3º....
......
- Cando o teñas, podes compartir unha foto por drive!!!
LENGUA CASTELLANA
Escribid un correo electrónico a tercerciclosanroque@gmail.com, contando
qué tal os va, cómo os organizais, os divertís o aburrís....no olvideis de
poner todas las partes necesarias: asunto, saludo....
Ningún comentario:
Publicar un comentario